czwartek, grudnia 14, 2017

Podglądam i `choruję`


Moje chorowanie nie poszło na marne. Bardzo chcę podzielić się moimi przypadkowymi z wczoraj odkryciami... Pobyłam troszkę w łóżku, pogapiłam się na wnętrza znów i... `zachorowałam`:-) Na szare mydło m.in. Najpierw za sprawą tych oto wnętrz klik  i takich zdjęć...






Znalazłam i kupiłam to.  
I na szczotki drewniane do czyszczenia mam ochotę.



Są takie, które chętnie zobaczyłabym w mojej kuchni klik, ale cena z kosmosu, zatem póki co wciąż szukam. I... odkryłam kogoś, kto podobnie jak ja, pieczołowicie przelewa płyny i mydła do ładnych buteleczek, kto stroni od tych wszystkich kolorków i plastików w pralni, łazience i w kuchni. Wszyscy, którzy mają podobnie, muszą zajrzeć tutaj: klik.   Blog ten dodałam już sobie do tych obserwowanych:-) No i przy tej też okazji odżyła chęć posiadania drewnianej deski do prasowania  z białym pokrowcem... A dziś rano skoro świt, kiedy tylko poczułam, że jest lepiej (w sensie samopoczucia), pobiegłam do swojej pralni... A tam, przybył jeden spory sprzęt, suszarka... Choć bardzo się przed nią broniłam, muszę przyznać, że sprawdza się bardzo. Właściwie prawie wyeliminowała prasowanie:-) Jedynie miejsca sporo zajmuje... Już chodzi mi po głowie zabudowa jakaś z drzwiczkami starymi... 
A potem znów przepadłam tutaj:-) I takie oto inspiracje chodzą za mną:-)




Kilka gałązek nobilisu, białe dzbanki i koronki stare...
Dzbanków białych sporo mam, w ogrodzie tujki...









\











No i przywlokłam jeszcze z domku narzędziowego długą, drewnianą skrzynkę, by ułożyć ją na stole jadalnianym:-)
 W niej zaś świece i gałązki eukaliptusa...






A wszystko w otuleniu promieni słońca:-)




Bombki szklane zawiesiłam na mojej ściennej półeczce, 
do wazy trafiły tak bliskie drewnianym dodatkom sznurki.
I to również pod wpływem inspiracji wczorajszych...









I jest już w mojej kuchni rozmaryn, jak co roku:-)



A dziś jakby wiosennie:-) Ciepło i słonecznie.
Gdyby tylko jeszcze ciszej za oknem było...
Prace budowlane w okolicznych domach trwają w najlepsze.
To i słucham muzyki swojej, piorę, suszę, układam, dekoruję...
Zerkam wciąż w stronę cieni, 
którymi słoneczko dziś rozpieszcza wszystkich...


~ bh ~






2 komentarze:

  1. Sprawdź
    http://starmann.com.pl/szczotki-do-kuchni-c-13/

    ja mam taką

    https://www.garneczki.pl/produkt/szczotka-do-naczyn-drewniana-starmann-fibra-mix-kolorow,41209

    https://www.sweethomesklep.pl/dodatki-kuchenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo inspiracje, cudo dodatki, aranżacje domowe, smak niezwykły... Masz dar nadprzeciętny kreowania przestrzeni... Uwielbiam tu przybywać... Bo ja, tak samo jak Ty, kocham swój dom. Mój jest w szarościach, bielach i surowym drewnie...Z giełdy staroci wyjście sprawia mi problem, krążę wielokrotnie i wypatruję... I natychmiast w głowie rodzi się myśl o zastosowaniu... Raduje mnie gdy widzę inne Babeczki niosące zakupione skarby do swoich samochodów. Cieszy mnie, że do wnętrz tak śmiało wkroczyły antyki i starocie... Wreszcie... Pozdrawiam ciepło G*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger