wtorek, grudnia 05, 2017

Mija sobie dzień


Nowy dzień nowego tygodnia, grudniowy... Za oknem drzewa w śnieżnych czapeczkach... Z nieba prószy suchy, lekki śnieżek.  Nastraja świątecznie:-) Przede mną spokojny już tydzień. Mogę pomyśleć znów o swoim domku, zająć się kolejnymi punkcikami i dekorowaniem. Wszystko cierpliwie sobie czekało. Na wielu blogach sporo świątecznie już się dzieje:-) Bywają już nawet udekorowane drzewka świąteczne:-) Na to dla mnie jednak o wiele za wcześnie. A jest póki co wszystko, do czego mogę sobie uciec, ku czemu mogę zawrócić swoje myśli... Moje mebelki, poduszeczki, świece, kwiaty, pejzaż za oknem... Jednym słowem całe otaczające mnie piękno, zawarte w przedmiotach i w naturze. One naprawdę mają wielką moc. Pozwalają trwać, nie zwariować... Kiedy już wszystko wydaje się być przeciwko, dają wytchnienie. Przywracają radość, kiedy nie cieszy już nawet myśl o nowym dniu... I jak to w takich momentach już jest, zajęłam się porządkami, odświeżyłam dekoracje, poprzemieniałam co nieco i już mogę czerpać... Jestem spokojna, miło mi znów na sercu i dobrze... Mam chwilkę, by pobyć w swoim świecie:-)































I jeszcze przywieziony z ostatniej giełdy wieszaczek na ręcznik 
i pojemniczek:-)






A to srebrny medalik ze scenką,
który wypatrzyłam na ostatnich starociach:-)















Mija zatem powolutku dzień.
Grudniowy, z białym pejzażem, zimny...




~ bh ~

11 komentarzy:

  1. Piękny jest Twój dom, vintage w czystej formie....Z ogromną dbałością o szczegóły...tworzony z konsekwencją stylu, z pasją...miło tu gościć... G*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) A mnie miło słyszeć takie słowa:-) Szczególne dzisiaj...
      Pozdrawiam gorąco,
      Hania

      Usuń
  2. Tak lubię,spokój bije z Twoich zdjęć.Gdzie nie gdzie leżą świąteczne drobiazgi,zostawione jakby od niechcenia,ale już przyciągające oko i przypominające o tym co przed nami.O najpiękniejszych Świętach w roku.I można dywagować o wyższości tych czy innych świąt nad drugimi.Te są dla MNIE najpiękniejsze i najbardziej rodzinne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie spokój odczuwam ja sama... Pośród tych moich staroci, w moim świecie:-) W nim jest mi dobrze... To niezwykłe i może dla niektórych zaskakujące, sama czasem nie dowierzam, ale to moja ucieczka. To najlepsze chyba na dziś słowo:-) A przy tym i błogosławieństwo!
      Pozdrawiam Grażynko,
      Hania

      Usuń
    2. A Święta Bożego Narodzenia dla mnie również są tymi najbardziej wyczekanymi i wyjątkowymi:-)
      Hania

      Usuń
  3. I dla mnie również. One są po prostu takie magiczne....
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Haneczko
    Zagladam do Ciebie codziennie.Jak zwykle u Ciebie pieknie,wprost cudownie,bardzo cieplo , spokojnie i bardzo melancholijnie.Jestem toba bardzo zauroczona,ze masz tak otwarte i gorace serduszko,tyle w tobie piekna itak uporzadkowanego zycia.Nie komentuje poniewaz psuje mi sie komputer.Moje komentarze nie wchodza do Ciebie.Moze tym razem uda sie.Przesylam calusy .Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu Kochana! Dziękuję całym sercem! Wiem, że Jesteś... Jakoś czuję to:-)
      Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie dobrze?:-) Przytulam mocno,
      Hania

      Usuń
  5. Haniu udalo sie.Basia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger