niedziela, lutego 19, 2017

Leniwie i pachnąco...


Wczorajszy dzień miał dość intensywny charakter. Pomimo to, a może właśnie dlatego, podczas kawki odpoczynkowej, zajrzałam w kilka ciekawych miejsc. Oto co zatrzymało mnie na dłużej, co sprawiło, że zapisałam te strony, by do nich powrócić.

Pierwsza to Villa&Vintage. Pomimo, iż blog jest nieaktywny, wiele ciekawych i pięknych wnętrz i dekoracji można tam odnaleźć, 
a i przeczytać co nieco, łącznie z poezją Juliana Tuwima:-) 
Kilka uroczych migawek stamtąd:






Jest na nich wszystko co kocham. 
Drewniana podłoga, meble sprzed wielu lat, dodatki wyszukane na giełdach staroci. Wszystko w otoczeniu ścian, 
sprawiających wrażenie niedokończonych.

Następne miejsce: klik




Len na stołach, cudne drzwi, półeczki, dodatki... 
Wszystko tak, jak lubię:-)

I jeszcze: klik
Wnętrza, w których króluje biel i akcenty, 
które widziałbym u siebie:-)





Tutaj natomiast można odnaleźć wspaniałe nieruchomości na sprzedaż.
Tak dla popatrzenia i powzdychania:-)




A wczoraj wieczorkiem uczciłam sobie mój dobry, 
pracowity i bardzo owocny dzień lampką wina:-) 
Rozpaliłam w kominku, zapaliłam świece...

Dziś wstaje już nowy dzień:-) Jest ciepło i wciąż wilgotno.
Popijam kawkę, przeciągając się leniwie:-)
Chłonę zapach i magię poranka... 



Lubię z perspektywy tarasu zaglądać do domu:-)





O tej porze jednak wolę, otulona kocem patrzeć,
 jak jaśnieje świat za oknem:-)





Pachnącego, leniwego poranka i dobrego, 
całego dnia życzę wszystkim:-)

 

~ bh ~ 






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 bielhani , Blogger