piątek, sierpnia 25, 2017

Dla odmiany


Pies rozłożył się na podłodze leniwie i ucina sobie poobiednią drzemkę. Za oknem sprzęt ciężki daje znać o sobie, niestety, a mnie też jakoś blisko do wtulenia się choć na moment w mięciutką podusię. Niech tam wszystko ułoży się jak należy w żołądku. Ostatnio na moim stole bardzo często goszczą potrawy z kabaczka. A konkretnie leczo. Uwielbiam! I chyba za bardzo, bo zdarza mi się z łakomstwa, już nie z głodu, sięgać po dokładkę. A potem zwyczajnie trzeba odpocząć:-) Na początek tak zwyczajne, otulona mięciutkim kocykiem, a potem, wśród kwiatów...
Pełna zachwytu, z radosnym sercem, spoglądam i układam, przekładam, to tu, to tam... Uwielbiam to dekoracyjne szaleństwo:-) A cóż innego, jak nie kwiaty, piękniej umila i ożywia naszą przestrzeń?:-) No, może starocie jedynie:-) Albo kwiaty w starociowych naczyniach...


Nasza pracownia znów dziś żyła...


  

Mój ulubiony rozchodnik... 
Powolutku przebarwia się już na różowo. 




A kompozycje z jego udziałem  zawsze wzbudzają mój zachwyt:-) 



I choć preferuję swobodnie ułożone w słojach 
czy dzbanach kwiaty, bez szczególnej dbałości...



 ...to jednak czasem, 
takie małe dostojeństwo bardzo lubię.









 Najmocniej tęskno mi do kwiatów tych łąkowych, niepozornych...
Dla odmiany jednak miło `zakosztować` czegoś innego:-)

 ~ bh ~ 




4 komentarze:

  1. O tak,miło miło.Ile uroku mają te bukiety w takich właśnie naczyniach z pozoru nieładnych.Jak względne jednak jest pojęcie urody, piękne jest to co się komu podoba.A mnie po prostu zachwycają i te naczynia i te kwiaty i te przedmioty,które im towarzyszą,a najbardziej przeuroczy telefonik.Kończę kawkę i lecę na giełdę po kwiatki . . .Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie kolory,kolory pięknie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwiedż mnie na KREDENSOWY DOM fb.ZAPRASZAM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozmarzyłam sie patrząc na te cudowne bukiety:))kwiaty w starociowych naczyniach wyglądają cudownie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger