wtorek, sierpnia 15, 2017

Nowy, dobry dzień

Ostatnio  szczęście mam wielkie do książek ciekawych, tak przypadkiem wypatrzonych, przy okazji zakupów jedzeniowych. I to nie w `świecie książki`, a w supermarkecie/dyskoncie osiedlowym. I tak to powróciłam znów z tą oto książeczką, nie przypadkiem chyba z akcentem moim ulubionym, białym znów, w tytule. Wydana pięknie. W formie albumu można by rzec. A porusza zasady zdrowego żywienia. Ogólnie nie przepadam za poradnikami i promowanymi wciąż nowymi dietami i cudownymi radami w tym temacie. Preferuję stałe, dobre nawyki żywieniowe. Nie ograniczam jedzenia, zwracam jedynie uwagę na to, czym karmię siebie. Z ustępstwami i miłymi odstępstwami:-) I tak czytając powolutku, sporo z tej książeczki pokrywa się z moim codziennym praktykowaniem i poczynaniami kuchennymi, które nie są moją ulubioną dziedziną życia:-) Ale odnajduję i w niej czasem przyjemność. Przy tej też okazji bardzo chwalę sobie jeden podstawowy składnik mojej kuchni, który zawsze lubię mieć pod ręką. To kasze. Uwielbiam! Codziennie właściwie je gotuję, kilka woreczków i w zapasie, w lodówce, zawsze mam je w gotowości do wykorzystania. By na śniadanko z rodzynkami orkiszową sobie posmakować. Na kolację z suszonymi pomidorkami jęczmienną albo białą, gryczaną na przykład (to moje ulubione). Czy po powrocie skądś, zwyczajnie ten pierwszy, największy głód zaspokoić.
Tak też jest u autorki książki, którą miło się przegląda i czyta:-) A i również autorki bloga przy okazji o tej samej, wdzięcznej nazwie White Plate:-) Nie omieszkałam pomyszkować tam trochę i sporo dla siebie już przepisów wypatrzyłam:-)
























 Miło bardzo przegląda się i czyta:-) 

A dziś znów tak pięknie budził się dzień:-) Z tym wszystkim, co tak uwielbiam. Z plamkami, niteczkami, cieniami... 
Oby cały taki dobry był:-) Dla wszystkich!♡




`~ bh ~

4 komentarze:

  1. Lubię takie książki,które miło się czyta i jeszcze pięknie ilustrowane:)))muszę zajrzeć na bloga autorki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Reniu:-) Bardzo tam przyjemnie, a książka (na początek ilustracje), urzekła mnie od razu. Miłej lektury! Pozdrawiam gorąco,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Na blog White Plate zaglądam, książki poszukam, przepiękna pozycja! A co do kasz - też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już też:-) Cieszę się bardzo na to odkrycie!
    Pozdrawiam,
    Hania

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger