czwartek, sierpnia 17, 2017

Mogłabym polubić


Po pięknym, słonecznym, jasnym, wczorajszym dniu, szaro, ponuro i deszczowo. Uczę się wciąż, jak cenić i taką aurę. Bo nie na to z utęsknieniem przecież czekam, a na poranki usłane kolorami. Zamiast tego smutne dziś niebo... I tak w łazience mojej na troszkę zaszyłam się. Bo i nieckę już dawno ułożyć chciałam, w roli półki nawannowej i przy okazji znów troszkę dekoracyjnie ją odświeżyć mogłam. Okazuje się , że wymiarowo idealnie się zgrało:-) Na gąbkę, mydełko, świeczuszkę, niecka jak znalazł. I książka się zmieści, na upartego nawet lampka wina:-)



Coś przełożyłam , coś dołożyłam, kwiaty na przykład:-)











Tak lubię to połączenie bieli i drewnianych elementów. 













I oczywiście wszechobecne koronki:-)











Nowe też ręczniczki, zakupione jakiś czas temu w TK Maxx wyjęłam. Tak już z bielą jest, że szczególnie przy ręcznikach, staje się coraz mniej biała. Co jakiś czas wymieniam je zatem, gdy już nawet proszek i wysoka temperatura nie dają rady. 





Dzięki takim miłym poczynaniom, mogłabym chyba polubić chmurne i szare dzionki.
Według prognoz jednak, jutro ma zaświecić słońce:-)
Czekam zatem już niecierpliwie na zaglądające przez odsłonięte okno promienie, te wczesnoporanne.
I kawkę w łóżeczku znów... 
Przy `niezapomnianych` pioseneczkach na przykład?:-) 
Dobrego popołudnia wszystkim! ✿


 


~ bh ~

8 komentarzy:

  1. Haniu
    Piękna, klimatyczna jest ta Twoja łazienka, jak zresztą wszystko u Ciebie.
    Serdeczności
    Bożena G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, bardzo mi się podoba. Pomysł z tą niecką super, idealnie pasuje.W życiu bym nie wpadła aby ją tak ułożyć:)
    Ściskam mocno
    Ala

    PS. Już z domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Alu, że jesteś w domku!:-)
      Całusy,
      Hania

      Usuń
  3. Ale fajna ta niecka ,niebanalnie wykorzystana.Sama szukam czegoś na wannę,może się zainspiruję. . .? Cudne też te mydelniczki-czy to może na wodę święconą? Pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mydelniczki. Na wodę święconą bywają, najczęściej ceramiczne. I nieco głębsze:-)
      Pozdrawiam serdecznie,
      Hania

      Usuń
  4. Czekałam na to kiedy pokażesz nieckę w nowym miejscu i jest cudnie:)))masz uroczą łazienkę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Reniu:-) Muszę jeszcze zabezpieczyć ją przed wilgocią.
    Ciepło pozdrawiam,
    Hania

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger