wtorek, października 17, 2017

Kolorowo, promiennie


Wspaniała zabawa z tymi jesiennymi, moimi dekoracjami:-)
Dziś dokupiłam żurawkę, dąbki i kilka znów wrzosów.
Wczoraj przestawiłam co nieco dookoła domku.
Zamieniłam miejscami ławki.
Z głównego tarasu eklektyczna, ulubiona moja ławeczka,
 trafiła na front domu:-)
Już nie pod okno, a tuż przy drzwiach wejściowych.
Można odłożyć zakupy, spocząć, 
by przed wejściem do domu złapać kilka jeszcze promieni słońca...









Pierwszy chyba raz nie białe a brudnoróżowe chryzantemki
wybieram i cudnie mi z tymi kolorami dookoła:-)


Na tarasie od strony ogrodu też kilka zmian...





I na bocznym tarasie...



Powróciła chęć, by stworzyć miłe warunki do spędzenia tych kilku jeszcze pięknych, ciepłych momentów na zewnątrz.
Zatem z boku fotel czeka, by naprędce z kawką odpoczynkową przysiąść w ciągu dnia.
Z tyłu domu stół w nowym ułożeniu cieszy mnie bardzo:-)
Kątem oka zaledwie widzę nowy dom za moim płotem.
I to bardzo mi odpowiada:-)





Wśród jesiennych moich dekoracji wianki powstają wciąż nowe.
A do nich kwiaty, róże głównie zasuszam.
To tu, to tam lubię gdy wiszą lub w koszach czekają...
Same w sobie są piękną ozdobą...
W łazienkach, w kuchni, w spiżarni nawet zawieszam je w kątkach przeróżnych. 
Domowy i sielsko-wiejski klimat tworzą.
A mnie z tym bardzo po drodze:-)
Jeden z takich bukiecików w mojej łazience.



Pięknie komponuje się z bielą ręczników, 
nocnych koszulek i innych białych dodatków:-)






Do zasuszenia trafiły też pachnące, jagodowe róże.
Ożywią moje jesienne wianki, 
szczególnie ten, zdobiący drzwi wejściowe.
I tak oto jesień powoli wykrada moje serce:-)
Pięknie jest, kolorowo, promiennie, ciepło...
Oby jak najdłużej:-)


~ bh ~








4 komentarze:

  1. O tak,oby jak najdłużej piękna pani jesień łaskawa była i babim latem nas raczyła-a co to za rymy mi się tu wypsnęły?To chyba przez ten euforyczny nastrój spowodowany słoneczną pogodą.Cudnie i czarownie jest koło Twojego domku,wyobrażam go sobie wieczorkiem i z zapalonymi gdzie nie gdzie świecami.To dopiero musi być magiczny widok?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś pisać wiersze:-) Tak, świece dodają magii...
      Pięknego dnia Grażynko,
      Hania

      Usuń
  2. Z każdej strony Twojego domu i ogrodu widać Twoją wrażliwość na piękno:)))jesienne dekoracje są urocze:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger