sobota, października 28, 2017

Wariacja jesienna


Odzyskuję wiarę:-) Odkrywam na nowo dobre emocje i czuję wdzięczność... Bo oto zupełnie bezinteresownie,
ktoś oddaje nam swój czas i ofiarowuje swą pomoc...
To niezwykłe, 
jak różnych ludzi i Ludzi napotykamy w pracowni.
Podobnie przecież w życiu. I podczas gdy przy jednych dobrze nam i bezpiecznie jakoś, tak przy innych, boli nawet dźwięk wypowiadanego ich imienia. Takie doświadczenia jak wczoraj, te dobre, dodają sił, koją i pozwalają pozostawić za sobą wszystko co złe...

A ja pozwalam sobie na miłe szaleństwo dekorowania wciąż na nowo w tonacji jesiennej moich wnętrz, 
głównie stołów...
Przy tym świece, dużo świec, wszędzie dookoła.
Z nimi tak dobrze mi i ciepło:-)
Szczególnie w takie dni, jakie nastały teraz.
Deszczowe, wietrzne, ponure.
Zatem dyńki, pigwy, gruszki (w kuchni), zasuszona hortensja,
stare wazy, półmiski, świeczniki i świece...






























Jakoś wpisuje się tutaj piosenka "On My Own":-)
Już od dawna, poszukiwanie i odkrywanie za każdym razem radości i dobrych emocji w aranżowaniu mojej przestrzeni, to to, 
co mam na własność:-)
Nie ma nikogo, komu mogłabym za to podziękować, bo to tylko moje...
Odkryłam TO, a może po prostu było we mnie od zawsze,
 na swoją potrzebę i użyteczność-)
Nie wyobrażam sobie bez tej sfery życia mojej codzienności.


Bardzo chciałabym mieć już tę płytę w swoim samochodzie...


Pięknych chwil dzisiaj wszystkim życzę:-) ❤


~ bh ~

6 komentarzy:

  1. dopiero przed dwoma tygodniami odkryłam Twój blog. Jestem pod ogromnym wrażeniem.Spotkałam kogoś kto realizuje i tak pięknie wyraża wszystko to , co i w mojej duszy gra.To niezwykłe.Przeszłam przez całe archiwum, a teraz czekam na każdy kolejny wpis.Serdecznie pozdrawiam .Dziękuję. Do jutra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiasz mi wielką radość:-) Bardzo mi miło! Cieszę się, że mnie odnalazłaś:-) Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam! Do jutra:-)
      Hania

      Usuń
  2. Rzeczywiście fajna ta płyta, słuchałam całej i jestem zachwycona.Muzyka i śpiew na wysokim poziomie.Dziękuję,że zwróciłaś moją uwagę na tę płytę.Szkoda,że nie ma jej w Empiku.U Ciebie cudnie ,widać że Kochasz swój domek i Masz przyjemność w jego urządzaniu i ciągłych zmianach.Wydaję się,że już jest kompletny a jednak zawsze jest coś co jeszcze można poprawić,ale wciąż jest tak samo urokliwie.Dziś śpimy dłużej,dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyta jest niezwykła:-) W Empiku jej nie ma, ale chyba wiem, kogo mogę zapytać, gdzie jest dostępna:-)
      Zapytam i napiszę:-) Dziękuję za ciepłe słowa!
      Pozdrawiam i miłej reszty dnia życzę,
      Hania
      p.s.
      Dzięki Tobie nie przegapiłam zmiany czasu:-)

      Usuń
  3. Całą płytę Haniu możesz odsłuchać na Spotify, piękna😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham jej Beciu na YT, ale wolałabym mieć ją fizycznie:-)
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger