piątek, października 27, 2017

Kremowy zegar i kilka jeszcze śmietankowych akcentów


Zaczęłam od zegara. Już od dawna coś chciałam z nim zrobić. Stanął w sypialni, bo tam jakoś najmniej był dla mnie widoczny. No i przyszedł zbawienny dla staruszka mój twórczy impuls:-) Rozrobiłam farbę z tym co miałam pod ręką. W każdym razie chodziło o śmietankę, bardzo kremową:-) Wszystkie "ozdoby" trafiły do kosza. Zupełnie nie moja bajka. No a potem to już szybko poszło. Pozostawiłam po namyśle starą tarczę, dołożyłam też jedną ze swoich zbiorów, tak na tymczasem. Docelowo chciałabym wynaleźć starą tarczę z Mory. Dołożyłam jeden z moich porcelanowych szyldzików, tak ku ozdobie... Kilka przetarć bardzo delikatnie. I teraz jest już po mojemu:-) Wskazówki też przydałyby się jakieś:-)





Tło dopracuję sobie, gdy już znajdę tę docelową tarczę.




A u mnie tak to już jest, że jedno pociąga za sobą drugie... Tak więc pozmieniałam troszeczkę przy tej okazji w sypialni:-)
Mój stoliczek/umywalka po drugiej już stronie łóżka.

.

 Kilka śmietankowych dodatków jeszcze...:-)
Kuferek...




Lampki nad łóżkiem:-) Przemalowałam przy okazji.


Sekretarzyk zaś stanął po mojej stronie łóżka.
W jego poprzednim miejscu ustawiłam długi zydelek.







Kremowa narzuta dziergana na łóżku 
na innej dzierganej, białej...



Stary miś w kremowej sukience zamiast tego w białej...


Koronki tu i tam...



























A dziś aura smutna bardzo za oknem, 
 melancholijna...
Może firanki zawieszę jeszcze w sypialni, zwiewne, białe.
Przy dźwiękach takich...



i przy tlących się dookoła świecach.
Niech mi będzie dziś nostalgicznie troszkę i tkliwie...


~ bh ~





2 komentarze:

  1. No i pięknie jak zawsze.Zmiany zawsze robią dobrze i ludziom i przedmiotom.Wnętrze nabiera nowego blasku,a opatrzone rzeczy znowu przyciągają oko.Zegar przeszedł baaaaaardzo korzystną metamorfozę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko:-)
      Zegar teraz też bardzo mi się podoba.
      Pięknej niedzieli,
      Hania

      Usuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger