sobota, października 07, 2017

Starocie bardzo udane...


Wyzwalam się krok po kroczku z wszystkiego, co uwiera,
co niesie dyskomfort, co powoduje napięcie...
Z rzeczy, sytuacji i ludzi.
Z tego, czego w swoim życiu, sercu, głowie i codzienności 
mieć nie chcę. 
Jedno naturalnie zostaje gdzieś z tyłu, 
jednak większość, to świadome wybory i decyzje.
I choć na początku czuje się z tym troszkę nieswojo,
to zaraz potem, no może nie tak od razu, 
jednak przychodzi ukojenie, spokój i ulga.
A nade wszystko duma i radość, 
że oto znów poszłam za głosem serca.
Brzmi to być może zagadkowo bardzo.
Chodzi najogólniej o wyplątywanie się z narosłych przez lata czyichś oczekiwań względem mnie, 
znajomości i przyjaźni, 
ukierunkowanych wyłącznie na siebie, 
roszczeniowych po prostu.
Jak śpiewa pani Celińska,
`z drobnych supełków byłam cała, lecz się wydostałam...`

Z takim lekkim dziś sercem, 
wyruszyłam można by rzec skoro świt,
bo w szarości nieba,
na moje ukochane starocie na Szombierki.
Powróciłam z całą górą perełek i szczęśliwa:-)
Spod ciężkich, deszczowych chmur co rusz wyzierało słońce
i nie przeszkadzał mi nawet deszcz, 
który obficie popadał w międzyczasie.
Cudnie mi pośród tych wszystkich starutkich
mebelków i drobiazgów...
Moje dzisiejsze skarby:-)

















Sporo dziś wózeczków przeuroczych napotkałam.


I krzesełka ogrodowe niczego sobie:-)





Ten oto stoliczek pozostawiłam z bólem serca.
Nie miałam już miejsca w samochodzie.


I bardzo pomysłowe DIY ze starego okna:-)





Pięknej soboty wszystkim:-)
I spokoju w sercu...



~ bh ~

1 komentarz:

  1. Ale zdobycze,wyobrażam sobie Twoje podekscytowanie!Śliczna filiżanka na nóżeczkach,świetne tarcze zegarowe.Zwracam uwagę na niewielkie przedmioty bo tylko na takie mam miejsce w domku.Taki wózek drewniany sama miałam,teraz jest tylko na zdjęciach.Co do uwikłań w niechciane zależności to z jednych się wyplątuję w następne wpadam.I tak stale,chyba jestem zbyt ufna,może naiwna?Jakoś z wiekiem mi to nie przechodzi,cholerka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger