wtorek, października 03, 2017

Moje chciejstwa


Sporo czasu upłynęło od dnia, kiedy na giełdzie staroci na Szombierkach, w ręce mojej koleżanki wpadła piękna, sporych rozmiarów, stara deska kuchenna. Zapragnęłam, by podobną kiedyś zobaczyć również w swojej kuchni. Obserwowałam od jakiegoś czasu wcześniej już deski kuchenne na stronie HK Living, jednak z uwagi na ceny, zachwycałam się nimi na odległość. W międzyczasie i mnie udało się wyszukać kilka deskowych perełek, w przeróżnym rozmiarze.











Dziś znów natknęłam się (za sprawą plików cookie:-)), na stronę HK Living:-) I zaczęło się myszkowanie. Chyba sprawię sobie tę przyjemność i zdecyduję się na okrągłą, białą deskę, o  lub prostokątną szarą klik. Są niezwykłe. Choć z drugiej strony, może lepiej zainwestować te pieniążki w wyrzynarkę?:-) I tworzyć swoje, własne kształty, takie DIY klik.. Z zapartym tchem wpatruję się we wnętrza na jednym z moich ulubionych wnętrzarskich blogów klik, o którym już wspominałam. Tam też wzdycham do niezwykłej, niebieskiej, sporej, okrągłej deski i pozostałych również.






Kolejne miejsce, które również bardzo mnie inspiruje klik.


A od desek całkiem niedaleko jest do dzbanów... przeróżnych,
których u mnie też już sporo się zebrało.








Nie trzeba mi było długo myśleć. Misie na sypialnianym kredensie ustąpiły miejsca kilku dzbanom i przedwojennej wazie z lwami.




Na witrynce w salonie w zastępstwie mis i waz, stary dzban i naczynie ceramiczne z pokrywą.




A to drugie, mniejsze.




Pozostałe naczynia trafiły do kuchni z komórkowych regałów.
Jakoś doceniłam je dziś mocniej...




Towarzyszyła mi kawka i maślane co nieco...
Moje ulubione ciasteczka, które właściwie robią się same:-)





No i co z tymi deseczkami począć?:-)
Prześpię się z tematem i zobaczymy jutro:-)
Dobrej nocy wszystkim🌜

~ bh ~















2 komentarze:

  1. Ta niebieska decha rzeczywiście fajna,wygląda trochę jak pokrywa od beczki?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja u Ciebie też ciekawe deski widzę:)))Twoje białe naczynia są cudne:)))Pozdrawiam serdecznie i również dobrej nocy życzę:)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger