środa, października 25, 2017

Niebiałe akcenty w mojej pralni


Wyjazd do Ikei w zeszłym tygodniu zaowocował poza świecami
 i innymi drobiazgami, 
zakupem tej oto uroczej roślinki:-)


 

Jakoś od razu zobaczyłam ją w mojej pralni:-)



Do tego kilka kolorystycznych akcentów, a dokładnie dwa...





No chyba, 
że jeszcze wziąć pod uwagę groszkowy wieszak podłogowy,
na którym czekają zawsze na uprasowanie koszule, sukienki...





A wczoraj wypatrzyłam starą, drewnianą deskę do prasowania.
Rozważam ją bardzo:-)

Poza tym niezmiennie biel, drewniane kuferki, stolik 
i wiklinka/trawa morska...






I moje ulubione płyny...
Środkowy to już tylko butelka, 
do której przelewam inny płyn.
Swoją drogą Białego Jelenia. Godne polecenia produkty, 
w przystępnej cenie. I do prania i do płukania.
Choć zapachem nic nie może równać się z tymi z Zara Home.
















I tak miło mi z tą zielenią w miejscu, 
którego nie zaznacza się jakoś roślinami ani kwiatami.
A przecież tyle czasu  tam się spędza...
Dlaczego jakoś go sobie nie umilić:-)





Zydelek niebieski wędruje sobie:-)
W otoczeniu bieli w pralni, 
pięknie komponuje się z niebieskim pojemnikiem na pranie.


I mój gar emaliowany z pokrywą znalazł tutaj swoje zastosowanie:-)








Zatem po salonie przyszła kolej na pralnię:-)
Każde miejsce zasługuje na uwagę,
szczególnie, jeżeli ma to umilić nam samym czas w nim 
spędzany.
A tymczasem nastało popołudnie.
Trzeba by wymyślić jakieś szybkie jedzonko:-)
Dziś jakoś zbyt przyziemnie mi z garami:-)

 


Miłych chwil wszystkim ✿


~ bh ~









6 komentarzy:

  1. Moja droga,co tam robi ta super nowoczesna pralka?Tam powinna być solidna tara i kijanka! No żarcik taki. . .Nawet w pralni Masz klimatycznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pralka nowoczesna (nie wyobrażam sobie swojej codzienności bez tego wynalazku:-)), ale może deskę do prasowania zamienię na wiekową:-) Dobrego dnia, pomimo tej smutnej dziś aury.
      Hania

      Usuń
  2. Ja nadal wzdycham to tej półki:) wiesz, że to tylko kwestia czasu:)w moim tempie..... Generalnie pralnia jest boska. Nawet bym zniosła tą super nowoczesną pralkę:) Ja z tych pewnie nielicznych lubiących prasować, prać, układać więc takie miejsce jak najbardziej by mi się przydało. Mieć będę w przyszłym życiu:) albo za dwa:)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Alu:-) Swoim rytmem, krok po kroczku, tworzysz swoją przestrzeń... Ja wzdycham do Twojej garderoby:-)
      Całusy!
      Hania

      Usuń
  3. To najpiękniejsza pralnia jaką widziałam:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger