poniedziałek, marca 13, 2017

Cienie, filiżanka w kwiatki i myśli o przemianie


Wciąż przeżywam bardzo mój dzbanek:-) To jeden z takich przedmiotów, którego mogłabym pozazdrościć szczerze, widząc gdzieś w magazynie czy w czyimś wnętrzu. Spódnica pierze się:-) Zawiasy zanurzone w miksturze z octu, kwasku i sody mam nadzieję wyjąć bez śladu rdzy, zobaczymy:-) A dziś znów tak pięknie wstawał dzień:-) Budzące się słońce rysowało cienie na ścianach i meblach... Kocham patrzeć na nie, jeszcze bardziej wówczas zachwycam się każdym opromienionym porannie przedmiotem:-)




















Jakiś czas temu zrodziła się w mojej głowie pewna myśl, by zamienić miejscami sofę w salonie i telewizor. Chodzi o przeniesienie sofy na ścianę, na której obecnie wisi telewizor, tj obok kominka. 


Z tego miejsca mogłabym obserwować wschód słońca:-) Właściwie to główny powód, dla którego pragnęłabym przeprowadzić tę całą `operację`. To niemała sprawa, głównie w sensie okablowana do TV.
Z perspektywy sofy w tym miejscu widziałabym to:





Przy tej ścianie obecnie mam taki widok:



Skrawek zaledwie lasu i ogromny dom za płotem.


Wybierając tę ścianę na stworzenie miejsca z sofą patrzyłam na las,
którego niestety coraz mniej. Przysłania go powstały niedawno dom, za niedługo stanie obok kolejny...
A to już nie taki widok, jakiego pragnęłabym.

A moja druga dziś już kawka w filiżance również z wczoraj:-) 
To stara, śląska porcelana. I znów kwiatki... To przełom. Do tej pory nawet najmniejsze złocenie czy dekorek uniemożliwiały mój zakup. Teraz cieszę się nimi równie mocno:-) 
Pod warunkiem oczywiście, że jest to stara, z tych jaką lubię, porcelana. Nazywamy ją `chamską`, bo jest gruba, 
ciężka i w swoistym, brudno-białym odcieniu:-) 







Cudownego początku tygodnia życzę wszystkim!💗
 A ja idę poogarniać trochę, po weekendzie jest co:-)




`~ bh ~

2 komentarze:

  1. A wiesz, że ja też myślę o przestawieniu. Jutro przytacham kredens to będę kombinować:)
    Mam kafle, mam już moje:) Pan ma mi sprawdzić czy można je wysłać. Jeśli nie będzie można to uśmiechnę się do Ciebie. Chyba ten wymarzony będzie:)
    Bardzo dziękuje
    Proszę o zdjęcia pracowni bo tu nic cisza...
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jak kombinujesz:-) Poproszę o zdjęcia!
    Tylko powiedz, a ja chętnie odbiorę te kafle dla Ciebie.
    W dzisiejszym wpisie kilka zdjęć z pracowni:-)
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger