sobota, września 17, 2016

Jak w bajce



Będąc małą dziewczynką, lubiłam wyobrażać sobie, że przenoszę się do świata baśni...
Tam było kolorowo, pięknie, miło i wszystko było możliwe, 
tzn wszystko zawsze miało swój happy end:-) 
Jedną z takich baśniowych krain była Fantazjana  z "Niekończącej się opowieści". 
Pamiętam chłopca, ukrywającego się na strychu, by tam zgłębiać tajemniczą historię niknącej w nicości krainy, który zaczyna wpływać na jej losy. Najbardziej zapadł mi w pamięci latający pies, 
tzn dla mnie był to pies, choć właściwie był to smok o cudnych oczach i przeuroczym pyszczku:-) Marzyłam, by wtulić się w niego i wznieść się w przestworza...
Istnieje taka iście baśniowa kraina. Miejscowość, a właściwie region Cotswold nad Tamizą w środkowej Anglii,
a w nim m.in. wieś Bibury, oczarowuje bajkowymi, nawet 500-letnimi domami z kamienia wapiennego, krytymi strzechą, z ogrodami pełnymi róż i łąkowych  kwiatów.
 W nich wnętrza przytulne, ciepłe, sielskie, z bielą przełamaną pastelowymi  barwami i tapetami 
z motywem kwiatowym. 
Cudownie byłoby przenieść się tam choć na jeden dzień... 






















Tutaj co nieco można doczytać o tym przeuroczym miejscu.


A w tym domku w mieście Salisbury w hrabstwie Wiltshire na południu Anglii, 
można spędzić noc:-)
Oferta


I tutaj:


Achhh, jak w bajce:-)

Dachy angielskich, wiejskich domów krytych strzechą, wprawiają w zachwyt:










Rozmarzona, sięgam po swoją ulubioną filiżankę i idę zrobić sobie kawkę:-)
Życzę cudownego sobotniego poranka i takiego też całego dnia:-)



~ bh ~





4 komentarze:

  1. Ogladalismy te same basniowe filmy oddajac sie marzeniom... Przeurocze domy w absolutnie niepowtarzalnym klimacie! Pozdrawiam, TJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, ze urok tych domków udziela się nie tylko mnie:-)
    W związku z baśniami również:-)
    Pozdrawiam, bh

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przepięknie i baśniowo, ja miałam przyjemność zwiedzić Burgundię we Francji podobne klimaty. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Burgundia kojarzy mi się z winnicami:-) Na pewno jest piękna:-)
    Szkoda, że nie ma na blogu rubryki, w której ktoś mógłby dzielić się swoimi wrażeniami z wyjazdów np lub opowiedzieć o swoich zwyczajach przy okazji takich wpisów... Muszę o tym pomyśleć:-)
    Pozdrawiam!
    H.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger