niedziela, września 25, 2016

Pędzel w ruch


Za oknem zupełnie wciąż ciemno, wchodzę spokojnie w nowy dzień, z pierwszą kawką i kawałkiem ciasta z jabłkiem i cynamonem:-)
I z wielką radością sięgam do dnia wczorajszego, był miły, spokojny, ciepły i bardzo produktywny:-)
Właściwie nie wychodziłam z pracowni. Tak już jakoś jest, że długo, długo nic wielkiego się nie dzieje 
w zakresie skrobania, szlifowania, malowania, i nagle ... pędzel w ruch i jeden przedmiot po drugim zmienia się, odżywa, nabiera `kształtu`. I tak oto w bieli zaistniało rzeczy kilka...,
a wśród nich tacka zakupiona za 7 zł:







i za 5 zł:-)






...ramki, które stały sobie od dłuższego czasu to tu, to tam i czekały na swój moment:



Piękna, zdobna dość, waga szalkowa, swoje również odczekała:-)


\



Ramek ciąg dalszy:










Stojak z zakupionego nie tak dawno manekina.





Sam korpus też się robi, ale to dłuższa przeprawa.


Ławeczka stała sobie do tej pory z boku domu, ze swoim cudnym, nie dostrzeganym tam potencjałem. Umyta, przeszlifowana i przeciągnięta zaledwie bielą, zdobi już taras:








Ławka, której stan pozostawiał wiele do życzenia, oszlifowana i zaszpachlowana:




Teraz tylko znów przeszlifować i można malować:-)

A w międzyczasie, na kawce odpoczynkowej, podziwiać mogłam niegasnące zainteresowanie owadów moimi jeżówkami :






A i z przejażdżki rowerowej późnym popołudniem akcentów kilka :






I znalazłam krzewy chmielu:-)


Kilka szyszek chmielu trafiło do mojego koszyka:-)
I stwierdzam, że dziś wrócę tam najpewniej, bo wianek skromny raczej wyjdzie z tej ilości:-)


Wczoraj też minęły dokładnie dwa miesiące od założenia mojego bloga:-)
Pragnę przy tej okazji serdecznie podziękować za odwiedzanie mnie tutaj i zachęcić do pozostawiania śladów jakichś, komentarza czasem np ?:-)


A u mnie kawka ( druga już dzisiaj) sobie czeka i książka zakupiona w TK Maxx, na pierwszy rzut oka ciekawa dość:-) Pięknie świeci już słońce, zatem dzień zapowiada się miło:-)




Spokojnej, słonecznej, pełnej radosnych momentów niedzieli gorąco wszystkim życzę:-)


~ bh ~







5 komentarzy:

  1. Piękne pióro Pani ma! Miło poczytać! Domek klimatyczny w Pani wydaniu. Chociaż preferuję nowoczesne wnętrza. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:-) I ja czasem lubię popatrzeć na nowoczesne wnętrza, choć najlepiej czuję się w takich właśnie, starociowych:-)
    Pozdrawiam,
    bh

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. W pani wydaniu tylko te starociowe:) I jestem pod mega wrażeniem jak pięknie pani o tym pisze! Jak już wcześniej pisałam piękne pióro:) Będę zaglądała częściej do Pani! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi bardzo :-) Serdecznie dziękuję i zapraszam oczywiście:-)
    bh

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger