poniedziałek, września 26, 2016

Szyldy, tabliczki, etykiety...


Kiedy jestem w jakimś nowym miejscu, odkrywanym poza granicami miasta, w którym żyję, 
z wielką uwagą i zachwytem przyglądam się starym kamieniczkom, a w nich starym drzwiom, klamkom, kołatkom, okiennicom, okuciom, szyldom...
No właśnie:-) Szyldy sklepów, zakładów usługowych czy miejsc rozrywki (kino np), od zawsze mnie fascynowały. Najbardziej urzekają mnie te stare, będące pozostałością po nieistniejących już sklepach, takie jak w krakowskim Kazimierzu np. 





...ale nie tylko:
















Tablice emaliowane:-)



Również te porcelanowe i emaliowane tabliczki, umieszczane kiedyś na drzwiach gabinetów osób publicznych z nazwiskami tychże.










Zakupiłam dwie takie na Jarmarku Dominikańskim w tym roku :-)


Wszelkie etykietki w klimacie retro, na przetworach np, uwielbiam :-)






Poniżej można za darmo pobrać etykiety, wydrukować i umieścić na swoich przetworach, choć nie tylko:-) Również na książkach, notesach...
Darmowe etykiety

A wczoraj odwiedziłam gliwicką giełdę staroci:-)
Oto kilka satrociowych akcentów:







I moje skarby:
półmisek, nie tak stary i z sygnaturą mało znaną, za to przeuroczy:-)




maleńkie naczynko:


...tarcza ze starej wagi kuchennej:


nuty na fortepian, pięknie wydane :




...coś do poduszki dla młodzieży:-)



starutka, drewniana lampa :


elementy drewniane:



stara, dość sporych rozmiarów taca drewniana:






Do tego jeszcze cztery delikatne zasłonki białe z bawełnianą koronką, Schną już sobie, zatem zdjęcie zamieszczę takich już wiszących. A zawisną najpewniej w kuchni.

Muzyczkę jakby z płyty gramofonowej dołączę jeszcze:-)




Cudownego poniedziałku wszystkim !


~ bh ~

2 komentarze:

  1. :))piękne rzeczy Haniu zakupiłaś, chociaż zupełnie nie zrozumiałe jest dla mnie czemu tej zielonej tacy nie masz:))) wśród skarbów
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Alu:-)
    Przymierzałam się do jednej z tych tac, ale za drogie były.
    Pozdrawiam również:-)
    H.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger