poniedziałek, września 05, 2016

I jest mój :-)


W sobotę oczywiście na starociach byłam, COŚ nabyłam, utrwaliłam też kilka obrazów:-)
Wyjątkowo jakoś dużo patefonów i zegarów tudzież budzików zwróciło moją uwagę.
I gdyby nie większy, a co za tym idzie kosztowniejszy zakup, który poczyniłam, 
jeden  z nich z pewnością zdobiłby już wnętrze mojego domku:-)
















Elementy dekoracyjne ze starego pieca lub kominka...
Swego czasu zakupiłam dość pokaźny zestaw takiej piecowej dekoracji.
Póki co ... jest:-)
Może kiedyś pojawi się pomysł, jak go wykorzystać.




Stare kufry na kapelusze.
Wszystko kiedyś miało swoje miejsce.


Kuchenne deseczki porcelanowe.
Kolejna moja słabość:-)


Ten eklektyczny niciak godzien był moich westchnień.
I na nich poprzestałam.
Czasem trzeba coś wybierać...






Emaliowane akcesoria kuchenne i łazienkowe wprost uwielbiam. 
Szczególnie białe i najlepiej z gotyckim napisem:-)








A ja wróciłam do domku z trzema starymi okiennicami :


i ... zegarem, który spędził mi sen z powiek sobotniej nocy.
I tak się cieszę, że wciąż jeszcze tam był:-)\
Czasem zastanawiam się nazbyt długo, choć nie mogę oderwać wzroku od jakiejś rzeczy.
A myśli wciąż krążą wokół niej.
I dobrze, jeśli tak jak tym razem, po przemyśleniach, trafia do mojego domku.
Oto zegar:





Okazuje się, ze nie zabrałam jeszcze drzwiczek, ale to nie kłopot,  odbiorę przy następnej giełdzie:-)
Nie za długo kwieciste akcenty zdobić będą wahadło i tarczę.
Dla mnie zbyt zdobnie, łatwo na szczęście można je zdemontować:-)
Nie znalazłam póki co żadnych informacji na temat firmy a`Mareuil.
Na pewno pochodzi z Francji, Mareuil to nazwa francuskiej miejscowości, zresztą sam kształt zegara na to wskazuje.
A przy okazji poszukiwań informacji na temat pochodzenia mojego zegara,
 natknęłam się na wystawę starych budzików:-)
Uroczy pomysł:-)

A dziś poniedziałek:-)
 Tutaj ponuro i deszczowo, ale to nic,
bo przecież najważniejsza jest pogoda ducha  :-)


Pogodnego zatem początku tygodnia wszystkim życzę !


~ bh ~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 bielhani , Blogger