wtorek, września 20, 2016

Kącik się zapełnia


Oto moja inspiracja:
gazetki na taborecie,



... i  pastele:-)

Zatem u mnie gazetki na taborecie również :-)



I zagościły kolory:-)






A drugi kącik spokojnie czeka...




I jeszcze jedna...



U mnie póki co tylko jedna walizeczka :


I jeszcze:


Wystarczy kupić farbę tablicową ...


Tymczasem rameczka czeka sobie tutaj:


I lustra wciąż nad komodami, kominkami i stolikami wszędzie...



to i ja przytaszczyłam z mojej graciarni jedno:-)



Kwiaty w łazience ?


Czemu nie ?:-)




A u mnie dziś wyjrzało zza chmur słońce:-) 
I mam do przejrzenia i poczytania najnowszą Werandę, tak rzadko ostatnio kupowaną przeze mnie.
W tym numerze co nieco znalazłam dla siebie:-)
Choć większość, takie mam wrażenie, to ostatnio reklamy :-(
Chętniej wybieram Werandę Country.



Słonecznego dnia życzę zatem i może kilku inspiracji miłych ?:-)


~ bh ~

2 komentarze:

  1. Dzis zainspirowaly mnie zamieszczone przez Pania zdjecia, bardzo za nie dziekuje!

    TJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się niezmiernie:-)
    Pozdrawiam,
    bh

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger