poniedziałek, października 17, 2016

Niebanalnego coś


No to próbuję, wbrew utrudnieniom, z większym wkładem pracy i uwagi, jednak do odważnych
i wytrwałych podobno świat należy:-) Na początek moje wczorajsze, choć jedno tylko  zdjęcie z kawką:-) A to co powinno znaleźć się przy skromniutkim moim wczorajszym wpisie (z wiadomych już powodów skromniutkim), przy następnej okazji, kiedy już mój personalny osprzęt zadziała:-)
A zatem wspomniana książka z pięknymi ilustracjami, w języku angielskim, przy której znów nie lada wyzwanie czeka:-) Głównie przeglądam póki co przyznaję szczerze, ale w wolniejszych chwilach spróbuję co nieco zrozumieć:-) Dziś tak jedynie powierzchownie, dla obrazu ogólnego:-)


Zdjęcia pozostałe  z dekoracjami kilkoma również potem. Dziś ogromną mam ochotę podzielić się wspaniałym pomysłem dekoracyjnym i praktycznym zarazem,w którym główną rolę odegrała ... uwaga - drabina:-) To znów zupełnie przypadkowe odkrycie, przy okazji poszukiwań inspiracji dekoracyjnych przeróżnych. I ku mojej wielkiej radości, taka też piękna, zieloniutka, stara przede wszystkim, stoi bezczynnie w moim domku narzędziowym. Ocalona przed oddaniem o mało co.
Zatem kilka obrazów wnętrz, w których ten zgoła do innych celów przeznaczony przedmiot, wspaniale sprawdza się również w roli mebla, oryginalnego i niebanalnego, uroczego przy tym bardzo:-)
Pierwsza propozycja, to sposób na stworzenie oryginalnego oświetlenia:





Następny pomysł, do wykorzystania właściwie w każdym wnętrzu, drabina w roli regału:






Jako wieszak lub suszak:













Dekoracja świąteczna.


Półka naścienna, przy tym niezwykła też dekoracja :-)
Moja drabinka podobna jest bardzo do tej, o dwa może szczebelki dłuższa jedynie.



Jestem pod wielkim wrażeniem pomysłowości. Tak niewiele trzeba, by stworzyć coś pięknego
 i oryginalnego, jednocześnie niedrogiego i praktycznego.
Teraz tylko męska decyzja, w którym pomieszczeniu szczęśliwie moja drabinka zaistnieje.
Podzielę się oczywiście efektem w postaci kilku ujęć wnętrza z tą niecodzienną aranżacją.
A dziś pragnę życzyć wszystkim wspaniałego, pierwszego dnia tygodnia:-) 
I muzycznego coś, choć w treści smutnego dość i nostalgicznego...



~ bh ~
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 bielhani , Blogger