sobota, sierpnia 27, 2016

Drobne przyjemności


Notesy, kalendarzyki, papeterie, zeszyty, pocztówki...
Całe królestwo wszelakich piśmienniczych i nie tylko, akcesoriów podziwiać mogłam wczoraj w jednym z najbardziej lubianych i najczęściej odwiedzanych przeze mnie sklepów - TK Maxx.
Spory wybór i atrakcyjne ceny .
A przede wszystkim, piękna oprawa i moja estetyka :-)
Głównie nacieszyłam oczy, choć kilka uroczych drobiazgów nie omieszkało trafić do mojego koszyka :-) 

Moja wielka słabość: notesy i zeszyty przeróżnych formatów w cudnych miękkich i twardych oprawach .









Kalendarzyki .



Pudełeczka, puszki, pojemniki...




Ta puszeczka posiada otwieraną szufladkę, można zatem sięgać po smakołyki, pomijając kłopotliwe czasem odchylanie wieczka:-)
Do tego w uroczych, różowych pastelach.



W nawiązaniu do wczorajszego wpisu, zatrzymałam się przy sporym lustrze 
w drewnianej ramie w odcieniu mięty:-)
W dodatku w klimacie Shabby Chic !


Ręcznie robione maskotki skandynawskiej firmy WIN WIN.
Z tego co mi wiadomo, to jedna z tych firm, która kieruje się etyką pracy, 
tj przychody ze sprzedaży w większej części trafiają do osób wytwarzających te produkty.
Tym milej było mi wrócić do domu z jednym z uroczych misiów :-)




Zdjęcie nie oddaje kolorystyki. Bluzeczkę mój nowy lokator ma w kolorze pastelowego różu :-)

I jeszcze nie oparłam się kilku innym, miłym drobiazgom ...

Zeszyt w miłej szacie graficznej .


Ślicznie pachnące, białe mydełko :-)
Ułożone na białym ręczniczku z bawełnianą koronką, stanowi zarówno dekorację jak i źródło pięknego, unoszącego się w całej łazience zapachu...




Moje ulubione kawowe czekoladki:-)
Bardziej od tych lubię miętowe, nie zawsze jednak są dostępne.



Przeurocze pastelowe foremki do babeczek i ciastek:-)





Stempelek, również do ciastek :-)
Choć właściwie nie tylko ...




Na specjalne okazje zestaw do konturowania oczu i twarzy:-)
Sam w sobie stanowi cudowną ozdobę toaletki.
To właśnie urzeka mnie w tym miejscu, możliwość zakupienia takich wspaniałych jakościowo i wizualnie jednocześnie różności i ceny często o 50% niższe od tych oryginalnych.



Perfumowane kremy do rąk wprost uwielbiam!
Nazwa do tego tak mi bliska:-)



Spray do ciała. Pachnący i w ślicznej buteleczce.


Sporo mydeł w płynie, płynów do kąpieli czy sprayów zapachowych można tutaj spotkać w szklanych buteleczkach. A to już rzadkość niestety.

Papeterie.
Kolejna moja miłość:-)


Zawsze coś miłego można zatem wyszperać:-)
 Dla domu, dla duszy i dla siebie samej zarazem :-)

Niektóre z moich poprzednich wizyt drobiazgi ...












Pięknie wydana książeczka z przepisami...
Zachwycam się niezmiennie za każdym razem, kiedy do niej zerkam.












I jeszcze w temacie babeczkowym :-)



Poza tym świece zapachowe, pięknie i długo pachnące.
 Koce, dywaniki łazienkowe, pościele i ręczniki takie jak lubię, 
białe z bawełnianymi koronkami i wiele wiele innych jeszcze drobiazgów znaleźć można w tym jednym miejscu.

Dziś w klimacie zakupowym wpis, ale nie mogłam nie podzielić się tak miłymi doznaniami.

A ponieważ to sobotni poranek, spokojnego i miłego weekendu życzę 
wciąż jeszcze porannie, z pyszną, pachnącą kawką:-)


~ bh ~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 bielhani , Blogger