sobota, sierpnia 20, 2016

Zydelek nie od parady


Urokliwe zydelki/ryczki zawsze wywoływały uśmiech na mojej twarzy. 
A napotkanie ich na starociowych giełdach sprawia mi ogromną radość.
To jedne z tych... mebelków/przedmiotów, do których mam szczególną słabość:-) I właściwie wpasowują się cudownie w każdą przestrzeń.
U mnie poza tą dekoracyjno-estetyczną rolą, są zarazem praktycznym uzupełnieniem wyposażenia domu:-) I tutaj tez ilość jest pojęciem bardzo elastycznym. Bo przecież i przy łóżku pięknie się sprawdzą..., by chusteczki np pod ręką były:-)




W przedsionku/wiatrołapie, ułatwią zakładanie butów...



W łazienkach  ręczniczki na nich można ułożyć...



Spray zapachowy...



A i mydełko dekoracyjnie na przykład:-)


W poszukiwaniu butów wspiąć się czasem na takim...



Taras ocieplić ryczkowo-wiklinowo-kwiatowym akcentem:-)

   


Konewki odstawić...




Koce ułożyć, a wieczorem na tarasie jak znalazł...



Pod lustrem kosz na drobiazgi (szczotkę do włosów, okulary 
przeciwsłoneczne, krem do rąk czy szminkę ochronną) ułożyć:-)



Przy sofie książkę móc odłożyć czy kubek z herbatą...



A i w pomieszczeniach technicznych nie od parady:-)
U mnie np papierki ścierne zapasowe do szlifierki i nie tylko schowałam:-) A i usiąść można przy szlifowaniu właśnie...




Domek narzędziowy też jedną poszczycić się może:-)




A i kilka internetowych stołeczków zamieszczę:-)





I tak dzisiaj sennie troszkę, bo z kawką w łóżeczku jeszcze, zachwycę się tą chwilą:-)
Bo z takich właśnie miłych momentów przecież tworzymy naszą  codzienność...
A i lubię tę oprawę również, kawkę w ulubionej filiżance, 
w towarzystwie nie mniej ważnych miseczek, na uroczej tacce starej 
i pobielonej oczywiście:-)


 A dziś jakoś tutaj wpasowuje się "Śniadanie do łóżka ":-)
Zatem :


Cudownego dnia wszystkim!


~ bh ~



















                                           

2 komentarze:

  1. :)) i tym sposobem mam pomysła na werandę. Wstawię, jak znajdę taki (u nas się mówi) zydelek. Najlepiej o kształcie Twojego tarasowego (te wygięte nóżki) a kolorze tego z papierami ściernymi - zielony:))) Może nie będę mi z tymi butami tak pajacować
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastosowanie wg uznania :-) Na buty poszukaj większego może :-)
    Albo jak mnie się rzuci w oko , dam znać .
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger