niedziela, sierpnia 14, 2016

Stare pojemniki wszelakie ...


Ile by ich nie było, nigdy nie będzie za dużo. W tym przypadku słowo `nadmiar` nie ma swojego zastosowania. Bez względu na ilość,
zawsze coś czeka, by w nich ukryć, przechować, ochronić przed światłem, kurzem, czy zwyczajnie przełożyć z niewygodnego opakowania, w celu ułatwienia sobie życia. Tak więc względy praktyczne jak najbardziej :-) Spełniają jednak jeszcze inną, równie ważną rolę - dekoracyjną !  
I tutaj to już oczywiście każdy wybiera to co lubi.
Ja bezwzględnie wierna swojej bieli, poszukuję tych z białej porcelany lub emalii, najlepiej z czarnym, gotyckim napisem :-)
I to nic, że na większości z nich widnieje napis: cukier, mąka, sól ...
Ja i tak wiem, co w każdym z nich się znajduje :-)

I tak na przykłąd... są i nie białe:-) 


... ponieważ te znajdują się w spiżarce, przechowuję w nich kolejno: drewniane klamerki do spinania torebek z napoczętymi płatkami ( jeżeli już nie mieszczą się w słojach ) i innymi produktami typu mąka, makaron ...
W drugim gumki recepturki, zawsze się przydają, właściwie w podobnym celu.
W trzecim - stare serwetki na wieczka słoiczków.

To stary pojemnik apteczny ...


... znalazły się w nim wkłady do lampionów. Zużywam ich dość sporo. 

Tutaj ...


... tam gdzie `kawa` - yerba, tam gdzie `cukier` herbatki ekspresówki.

Sól i mąka do szybkiego wykorzystania - pod ręką.


Tym razem zawartość odpowiada napisom na pojemnikach:-)

To jeden z nowszych zakupów, zatem póki co puściutkie.


A tutaj nie kawa, a cukier puder :-)
W mniejszych cynamon  i goździki.


Słodka papryka, kolendra, ziele angielskie ...


I cała reszta :-)

\










Uff ...
To kuchnia, w jakimś momencie przejdę się po domku 
i poszukam innych :-)

A dziś niedziela :-)
Zatem miły, wolny poranek, z pyszną kawką i ulubioną gazetką 
czy książką :-)
... lub po prostu błogie nicnierobienie:-)
Kilka nutek może jeszcze?:-)




Wspaniałego dnia wszystkim !

~ bh ~










5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. coś mi nie poszło pisze drugi raz
    Sms nie doszedł do Ciebie dostałam zwrotną informacje, pewnie tel nadal nie działa. Pojemniki masz boskie. Nie wiem dlaczego mnie trafiają się głównie niebieskie a ja tego koloru po prostu nie lubię. Co prawda i mydelniczkę i pojemnik na cebule - kształt jak Twój na łapki, ten pierwszy oba niebieskie przemalowałam na biało zostawiłam tylko tą cudowną :)) rdzę. Teraz szukam czegoś na sól. Mój pojemniczek jakoś tak wyleciał mi z łapek. Ewidentnie wymaga wywalenia ale nic innego co by mi pasowało nie wpadło w dziurawe łapki.
    We wtorek mam zaplanowane zdjęcia w mieście - jak obiecałam więc skrobnę maila i dołączę zdjęcia.
    Mam nadzieję, że tel będzie ci już działał.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-)
    To jednak lata polowań :-)
    Też przemalowałam kilka emaliowanych :-)
    Te w spiżarce np.
    Czekam na maila póki co :-)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pojemniki!!! Obudziły wspomnienia z dziecięcych lat. Chętnie zakupiłabym takie. Proszę mi zdradzić, gdzie i jak sie je zdobywa? Ja nie mam szczęścia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zakupiłam na targach staroci. Czasem można wypatrzyć takie na Allegro lub OLX. Jak coś rzuci mi się w oko, dam znać:-)
    Pozdrawiam:-)
    H.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 bielhani , Blogger